en söndag i sthlm

31 Jan, 2010 - 16:51 ☆ glada dagar
Den här dagen gick fort... Funkykidz utbildningen för 2-3åringar var riktigt givande och rolig! Det kändes bra att få veta lite mer om vad som sker i de små barnen, motorik och vad de kan tänkas förstå och dylikt..:)

När man inte har några egna barn är det inte alltid så lätt att förstå vad en 2åring egentligen kan.
Dem känns ju så små :) Vi har haft teori, dansat, skrattat, lekt och redovisat lite övningar. Kändes mycket bra! Längtar till nästa vecka när jag kör igång med mina grupper!!

Träffade Anne, en tjej som jag gjorde grundutbildningen tillsammans med. Gladare Umeåbo är nog svårt att hitta! Det är så härligt med människor som sprider så mycket gädje och energi!! Och det är så roligt med utbildningar och konvent av alla slag när man träffar folk igen :)

Imorgon bär det av hem till norr igen! shit vad jag ska träna då! (hann inte med någon träning idag eftersom jag fick skjuss både dit och hem... men de tar jag igen imorgon!)

Hoppas ni har haft en härlig helg?!

pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback