förberedelse

25 Jan, 2010 - 17:41 ☆ glada dagar
Jag var på arbetsförmedlingen idag... dags att inse att jag måste skriva in mig som arbetslös! Det känns jättemärkligt.. vet inte hur man gör som arbetslös. haha bara ordet låter så konstigt... Shit.. sedan jag var 16år har jag alltid pluggat och jobbat. pluggat jobbat pluggat jobbat...

Nu har jag inge mer pluggande och på tok för lite jobb!
Var in till musik och dansskolan också och skrev mig på vikarielistan där, så jag hoppas jag kan komma in där någon dag iaf... :) Livet är hårt för en ex student...

Nu ska jag dricka en kopp kaffe innan det blir dags för boxningsträning! tror jag ska köra cirkelträning och mycket medicinboll övningar på dagens träning... hmmm nu ska det träningsplaneras:)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback