försvar!!!!

23 Jan, 2010 - 11:55 ☆ glada dagar
Jag intar försvarsposition! Det är många som verkar tycka jag är lite galen.. "gör inte Petra annat än att träna?" eller "hon skriver ju bara om träning hela tiden" 

Ja det kanske jag gör! Men det är ju det jag tycker är allra roligast! Jag tränar inte alltid bara för träningens skull, utan för att jag tycker det är sååå ROLIGT! För mig är det viktigt att göra aktiva och fysiska saker av den enkla anledningen att jag har dem intressena.

Jag dansar hellre än att titta på film!
Jag går hellre på ett spinningpass med en kompis än går och fikar
Jag tar hellre en promenad än säcka ihop framför tvn..

osv osv osv.....
Det är bara så att jag gillar fysiska grejer. skidor, jogga, boxning... jag tycker att det är ROLIGT!

Och klart att jag skriver om träning! andra skriver ju om mode eller annat som jag anser vara skittråkigt! Klanka ner på någon av dem! Dem skriver om deras intresse och jag skriver om mitt!

Dessutom är den sociala biten viktig för mig, som jag får på gymmet. Många av mina närmsta vänner bor inte här i Pite så jag flyr till ett roligt pass och träffar folk som gillar samma saker som mig... Då får jag min sociala dos samtidigt! :) Helt perfekt!

Så det jag vill säga är att låt mig tycka träning är det roligaste som finns! Jag är en normalt fungerande människa ändå... jag är inte störd på något sätt... Jag är en normalbegåvad varelse som ler ler ler ler ler när jag får använda kroppen. Jag tänker fortsätta vara sådär otroligt glad! så ta det inte ifrån mig!

till er som tänker "hoff den där Pe och hennes träning" så säger jag bara TA ER UR SOFFAN och testa vara aktiva! Jag lovar ni kommer må bättre och jag delar så gärna med mig av mina dagar så ni får lite inspiration! mohahaha

TRÄNATRÄNATRÄNATRÄNATRÄNATRÄNA era soffpotatisar :)

pe






Kommentarer
Sofie säjer:

Modebloggar som är så trist! Då läser jag hellre om träning :)



Jag saknar träningen som f-n!

Hade det funnits en genväg till muskler som dina hade jag tagit den direkt haha



Hoppas du har det bra, kram!

2010-01-24 @ 12:51:00
Blogg/Hemsida: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback