godkväll!

20 Jan, 2010 - 22:47 ☆ glada dagar

god kväll där ute!

Har just ätit en hårdmacka och nötter. Hade boxpass ikväll, det var många deltagare vilket gör mig glad! :)
Det blev dock en vilodag för min egen del idag. Städat och grejjat hela dagen, och sen på boxpassen var de jämna par så jag behövde bara gå runt och skrika.. haha!

Imorgon blir det träning igen, längtar faktiskt. men det var skönt med en vilodag idag!
Känner mig nöjd med kvällens pass, det blev en del enklare kombinationer eftersom det var en del nya deltagare. Mycket raka slag och knän i olika kombinationer.. Och en axelmördare. :)

Imorgon ska vi gå igenom corepasset, sen ska jag och anna teama danceaerobic och jag avslutar kvällen med att ha Body Combat pass! en härlig dag att se fram emot med andra ord!


Jag har ju som fastnat i gruppträningsträsket....
tidigare (ca 1.5- 2 år sedan) gymmade jag betydligt mer och gillade inte alls gruppträning. tyckte det var lite fjantigt nästan.. Men nu är jag fast. det började med att jag hittade Body Combat (som jag avskydde första gången jag testade det) och sen har det rullat på med box, spinning, body pump osv osv..

Egentligen är det ju inte konstigt alls att jag gillar gruppträning. I dansträning är man alltid flera i danssalen och i boxningsträningen är man flera på träningara.. jag har alltid varit van att träna tillsammans med andra på ett eller annat sätt! Behövde väl en tid bara när jag tränade för mig själv, för att sedan lockas ner i gruppträningssalarna :)

För mig funkar det med att mixa flera olika gruppträningspass under veckorna så jag får ut det jag vill ha. För att sedan komplettera med träning på egen hand. Jag gillar det där med att träna tillsammans med flera andra och en instruktör som peppar så man orkar lite till och tar i allt man har. Jag tror det gör mig bättre! Det är en sådan instruktör jag vill vara iaf :)

Nog med träningstankar för idag!

Tack hanna för den fina designen på min blogg!! :)

Pe


Kommentarer
Emil säjer:

Den ser riktigt bra ut bloggen! Härligt, fortsätt skriv, härlig läsning! :)

2010-01-20 @ 23:03:34
petra lindmark säjer:

Tack Emil! den blev betydligt roligare bloggen iaf, :) Den svarta hoppande filuren i headern är faktiskt jag.. hihi. hanna som fixat designen gjorde ett bra jobb! träna o må!

2010-01-20 @ 23:53:56
Hanna säjer:

Kul att du gillar den! Slit den med hälsan erm, eller hur säger man? haha

2010-01-21 @ 10:07:30
Blogg/Hemsida: http://greenrealm.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback