hurra för Pe!

07 Jan, 2010 - 00:32 ☆ glada dagar
Nu äntligen är det sovdags! Har suttit och läst igenom examensarbetet som vi ska opponera på. Det är visserligen intressant men jag kräks snart på allt som heter examensarbete!!

Snart är studietiden över! 4.5 år på danslärarutbildningen! Känns overkligt! Dessa år plus 1år på yrkesförberedande danslinje och 1 år på förberedande musikallinje ger mig alltså en studietid på 6.5 år!!! HEEEELT ofattbart!

Det har gått så fort alla dessa år efter gymnasiet och sen jag flyttade från Kiruna. För snart 7 år sedan gick jag ut gymnasiet och nu tar jag snart högskoleexamen och är utbildad danslärare! Hurra vad fröken Pe är bra :)

Godnatt där ute i kylan! för nu är det verkligen kallt!!!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback