Inte okej

20 Jan, 2010 - 08:07 ☆ glada dagar
god morgon...

Igår kändes det inte riktigt okej. med risk för att låta tjatig så gjorde mina axlar ont.. Maq passet på kvällen var väl okej men inte mer än så. fick lite hjärnstopp tror jag.. eller jag tänkte så mycket på vad jag skulle göra så allt jag skulle säga lixom försvann.. haha inte okej! Ska göra om upplägget till nästa vecka. Nu tänkte jag köra 3 varv med olika övningar men insåg efter 2a varvet att jag inte skulle hinna klart ett 3e varv. så då la jag in två övningar på slutet bara.. njaaa inte riktigt okej..

Bättre att göra en övning typ 3 varv direkt istället, för att sedan lämna den och gå vidare. Så ska det bli! då tror jag det blir mera okej!:) jaja det var första gången och kroppen gjorde ont. SÅ nu kan det bara bli bättre!:)

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback