kvällens 2 pass och en viss virrighet

21 Jan, 2010 - 22:04 ☆ glada dagar

Imorgon ska jag klippa av mitt hår lite...
jag är skitnervös eftersom jag ungefär aldrig brukar vara nöjd efter jag varit hos frissan. det är som att mitt hår lever ett eget liv som ingen verkar förstå sig på... väldigt underligt!

Jag är nyduschad och en aning trött. kvällens 2 pass kändes bra men tror jag var lite virrig stundvis.. haha nåväl man är bara människa! Deltagarna verkar tycka om vårat danceaerobic pass och det känns så kul! Många önskar att passet ska vara längre och det är ju verkligen ett bra betyg!!:)

Hade ett härligt gäng på combat passet också! synd bara att passet är så sent, kan hända att jag tappar deltagare på det. Det är några som har sagt att dem tycker att passet ska vara tidigare! Eller så skrämmer jag bort dem dem min elaka attityd... hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback