mysigt att vara en tjockis!

24 Jan, 2010 - 20:58 ☆ glada dagar

Ja det blev en lång dag på step in idag:)
Först hjälpte jag de andra tjejerna att komma igång med funky kidz. Blåste upp ballonger och lite sånt fix. Sedan bytte jag om till FunkyKidzen björnen och bjöd barnen som dansat på glass!:)

Fick massa kramar av barnen vilket var härligt.. Mindre härligt var att björn dräkten var fruktansvärt varm! Och huvudet var så stort och jag såg knappt ut. haha... men det var kul att få vara sådär härligt björntjock en stund:)

När jag var klar med björnandet och annat runt F-K så passade jag på att vara med på Johans Boxpass. Och när jag likaväl var där så stannade jag kvar efter det och körde ett body pump pass också:) Hade energi kvar efter boxen så det kändes skönt att avsluta kvällen med ett pass till!!


Nu ska jag äta för jag är... eh björnhungrig...
ja...

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback