"när man rör på sig fastnar det där uppe"

15 Jan, 2010 - 10:43 ☆ glada dagar
God (fre)dag!

Sitter och går igenom examensarbetet gång på gång.. skulle vara så trist om vi inte blir godkända på grund av något slarvfel! Jag är såå nervös för inlämnandet av uppsatsen...
Lyssna på dem här orden:

"När man rör på sig fastnar det där uppe"
-En studie om pedagogers syn på elevers motivation till språkinlärning

Visst låter det intressant bara av titeln??:) Haha. Vi har alltså skrivit om hur man kan motivera elever till att lära sig engelska med hjälp av dans, lek och rörelse! Ni ska veta att det är så VIKTIGT att eleverna får röra på sig! Och dansa och träna fantasi och leka... :) När detta arbete är godkänt och publicerat förväntar jag mig att alla går in och läser det? :D haha...

Hade tänkt fara på spinning kl 11 men det inser jag nu att jag inte kommer hinna. Får bli intervaller på löpbandet senare istället tror jag minsann!

Hur ser eran fredagsträning ut?? Någon som har något gott fredagsrecept att dela med sig av? Har noll middagsinspiration...

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback