smärta

19 Jan, 2010 - 10:16 ☆ glada dagar

Jag har ont i kroppen!
Speciellt baksida lår och axlar... lite i ryggen också... kanske lite ont överallt.. haha. Det känns som förra veckan tog knäcken på mig, men ändå tränade jag inget konstigt eller så mycket..

förra veckans träning:
Måndag: Boxning 1.5 h, gick igenom o övade danceaerobicpasset ca 1h
Tisdag: Body Combat 1 h, MAQ 1 h
Onsdag: Vila
Torsdag: Danceaerobic 45 min, Body Combat 1 h
Fredag: Body pump 1 h, sprang på löpband 1 h (övat maq)
Lördag: Body Combat 1 h (Övat Maq)
Söndag: Body pump 1 h (Övat maq)

Lite mer än 10 timmars träning förra veckan. De pass jag själv höll i var boxningen på måndag, danceaerobic och body combat på torsdag, och teamade Body combat på lördag. Resten egen träning utan att instruera :)




Igår var det boxningsträning igen och det var nog första gången jag var tröttare i kroppen än dem som jag tränar. haha!! En favorit övning som jag brukar köra är slagintervaller på 30 sek. Totalt 3 minuters jobb; raka slag i HÖGT tempo 30 sek, raka slag långsamt 30 sek, Raka slag tempo 30 sek... osv.. i 3 minuter! Hemligheten är att aldrig stanna upp och sluta slå. Igår bet den övningen i mina axlar så de var inte klokt...


 
jaja ikväll har jag pass, och på onsdag, och på torsdag... men på fredag!! då ska jag nog vila igen!!!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback