träning trött tårar

26 Jan, 2010 - 00:31 ☆ glada dagar


Oscar och hans bror fann sin mamma i spårlöst och jag grät såklart. (gråter alltid när det slutar med att någon hittar den de söker i det där programmet..)

Boxningsträningen ikväll kändes riktigt bra! Körde lite rörlighet, cirkelträning och lite konditions fys.

Körde 40 sek x 2 på alla stationer i cirkelträningen med 15 sekunders vila emellan. Tufft men effektivt! Tycker det är bra att köra 2 gånger på samma station innan man går vidare, då får man verkligen trötta ut sig till max.

Hade två konditionsövningar, två bröst, två ben, två mage och två rygg i cirkelträningen. Avslutade med lite flås i form av att springa över rummet två gånger (med höga knän och jobbar med armarna) medans en person håller runt midjan och bromsar! och lite slag och knän stationer... och benböj som avslutas med ryck..


Nu är jag trött trött...
Imorgon ska jag få massage!! Oj vad jag längtar. ska bli så otroligt skönt! just nu behöver jag det verkligen!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback