trött morgon

18 Jan, 2010 - 09:09 ☆ glada dagar
jag är trött... är inne i tvättartagen... känns som jag verkligen tvättar sönder mina träningskläder. Ett träningspass och sen tvätten... tvättar dem jämt.. stackarna. haha... Men alla vet väl att gammal svett luktar illa, och det finns inget värre än folk som luktar illa på gymmet.. blää.... har man rena träningskläder luktar man inte äckligt hur mycket man än svettas.. så är det med de...


Passar på att blunda (o nästan somna) när jag väntar på tvättmaskinerna.. Stå på ett ben brukar jag också göra mellan maskinerna.. böj och sträck.. snurra foten.... plié... ja det finns mycket att göra när man väntar på tvätten..
Har just ätit frukost. fil med kesella och lite frukt och solroskärnor.. och en avokado med keso... frukost är lätt det bästa målet på dagen!

Nu ska jag leta reda på alla anställningsbevis, gymnasiebetyg, intyg från danslinje, intyg från musikallinje osv osv.. sedan fixa till mitt CV för nu ska det sökas jobb....:P

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback