En dag när Pe blev kär...

22 Jul, 2010 - 00:21 ☆ glada dagar

Jag ser en väldans vältränad och snygg karl på gymmet....
Berättade till brorsan att han var där och tränade med Mattias Öhlund, ni vet hockey proffset!
Ja men det var inte Tomas holmström då syrran? Frågade min kära bror....



Japp visst visade det sig vara han! Haha inte konstigt att han såg bitig ut. Hur kunde jag inte känna igen honom, Hallå Tomas holmström! haha. ja det var så lustigt.... Så kan det gå när Pe blir kär i en vältränad karl som är kanske 37 år, har familj  och är hockey proffs i USA! haha.

Okej jag blev väl inte kär. Men jag blev imponerad av karln! Tycker det är inspiration att se hockeyproffsen träna. Tycker det är roligt att se riktigt duktiga människor träna. Man kan ju inte bli annat än imponerad :)

Vem blir ni imponerad av?

Pe



Kommentarer
Rebecca säjer:

haha bara lägga in en stöt:)

2010-07-25 @ 01:46:24
Blogg/Hemsida: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback