Hej fredag hej hej på dig fredag

23 Jul, 2010 - 22:18 ☆ glada dagar
Då var det fredag igen. Det är inte klokt vad veckorna rusar förbi fort. Det som är bra är att det nu inte är länge kvar tills jag ska fara på semester. Bara jag. Ledigheten. Solen. Värmen. Resandet. Möten. :) Kommer bli klockrent!

Jag har ett bröllop att se fram emot. Min bästa och fina vän ska gifta sig. Hon kommer vara så vacker. Jag kommer gråta. Mitt enda problem är att jag inte hittar någon klänning att ha på bröllopet. Så tips på bra klänningshopping tack!! :)



Jeansshorts och sandaler är väl kanske inte okej?....



Igårkväll var en härlig sommarkväll måste jag säga. Precis som det ska vara. Man är uppe sent. Kusiner. Sommar helt enkelt!

Idag blev det ett härligt gympass. Bål, biceps i fokus. Kändes skönt. Imorgon laddar jag för en springtur minsann :)

Nu kanske dags att kasta sig i älven och ta vara på sommarkvällarna?!

Vad gör ni i helgen?

Puss
Pe

Kommentarer
e säjer:

vem ska gifta sig?

2010-07-24 @ 13:06:27
Stina säjer:

Du skulle kunna komma på bröllopet iklädd pyjamasbyxor om du så skulle vilja. Bara du kommer så jag får jag krama på dig så är jag nöjd! Puss!

2010-07-27 @ 21:54:40

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback