någon frivillig?

08 Jul, 2010 - 16:46 ☆ glada dagar

Nej jag får inte träna. Eller får och får, om jag är dum så kan jag träna och köra kvällens BC pass...och sedan gå på gymmet bara för att jag vill så himla mycket! Men "då finns det risk att du drar upp det igen och är dålig en månad istället".

Inga pass idag. Inget spinn + maq på morgonen. Inget bc ikväll. Inget gymmande. Inget springande. För det blir bäst så. Vila och se till att ryggen blir great igen. Det säger sjukgymnasten. Det säger alla. Så jag måste säga det till mig själv också! :)

Så nu söker jag en frivillig vän som vill hänga med mig ikväll! Kravet är att du:
1) ska vara glad och ha ett skratt som smittar av sig
2) Dra några roliga skämt
3) Göra roliga konster som att kanske stoppa ärtor i näsan eller något annat dumt

Så vem ställer upp på att roa fröken Pe?
Hör av er snarast ;)

Puss/ Pe


Kommentarer
Josefine säjer:

JAG ÄR FRIVILLIG!!! :D

2010-07-09 @ 00:54:23
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback