Nattkul och jag är kung på vågorna!

24 Jul, 2010 - 00:07 ☆ glada dagar



Sommarnatt. Spegelblankt vatten. Vem kan sitta inne? Även om det känns lite kyligt i luften...







På med våtdräkten och ner i vattnet! Underbart :) hihi. Det kändes ganska varmt i vattnet och det var så roligt att åka på "madrasserna". Jag har fått en ny kärlek. Kände mig som en kung på vågorna. Men jag säger då det, att jädrans så tungt det blir för armarna att orka hålla sig kvar. Och vilken bålträning. Haha. Lovely!

Nu är jag helt slut ;)



Kommentarer
Djaanii säjer:

Kul med en träningsblogg!



Har du inget annat för dig och gillar träning så kan du kika in på min blogg, finns bland annat bilder och videos från hela förra veckans träning samt mycket annat. Ha en bra vecka!



Mvh/Djaanii

2010-07-27 @ 11:15:20
Blogg/Hemsida: http://djaanii.blogg.se/
MYMiC säjer:

Så himla kul det såg ut :D

2010-07-29 @ 21:14:52
Blogg/Hemsida: http://mymic.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback