Skön måndag och start på veckan!

19 Jul, 2010 - 23:24 ☆ glada dagar


Idag har det varit en rätt lugn och skön dag.
Cyklade till jobbet imorse. Ungefär 10km. Städade och satt i receptionen. Cyklade hem. Fort som fan eftersom jag hade en tid att passa och ett kontrakt att skriva på.

När jag hade smält den sena middagen som bestod av lax och potatis blev det en lagom lugn springtur. 45 minuter i ett lagom snabbt tempo. Kändes underbart. I alla fall tills jag svalde vad som kändes som en hel knottsvarm...



Skönt att sedan bara sitta ute och njuta av en varm kväll. Kändes nog betydligt varmare än det var eftersom jag var så svettig efter springturen. Det var nära att jag hoppade i älven...

Har ni haft en skön måndag?

/Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback