T- som i träning som i torsdag som i....

15 Jul, 2010 - 16:16 ☆ glada dagar
Morgonens träningspass Spinn + Maq kändes great!
Eller vad säger ni som var där? Om någon av er läser min blogg? hihi.
Morgonpigga deltagare, åtminstonne såg dem väldigt pigga ut, förgyllde min morgon! :)



Torsdag redan här
. Dagarna går så vansinnigt fort. jag hinner inte med. Men det är kanske bra att det går fort. Utan att man vet om det har det plötsligt gått dagar, veckor, månader... Och vem vet hur livet ser ut i September? Eller till jul?
Det kanske kan vara lite spännande att inte veta vad som sker....

Men precis som varje år har jag ångest för att sommaren går alldeles för fort. Egentligen vill jag aldrig att den ska ta slut. Allt känns så mycket lättare när det är varmt, ljust, sol... Ölen smakar bättre på sommaren, skorna kan vara öppna, sommarklänningarna fladdrar i vinden, man kan gömma sig bakom solglajjerna... Ja ni vet :)



Färgglad klänning på jobbet, före och efter träningspasset... Färgglada shorts efter jobbet. Färg gillas mycket! haha



Ingen sommardag utan flipflops!



Kaffe i solen är ett MÅSTE



Fröken säger tack o hej så länge.
Nu ska jag fara till jobbet igen. Först gymvisning för en ny medlem och sedan BodyCombat pass!

Wohoooo!

Puss /Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback