Våga gissa!? Träning och jordgubbar

18 Jul, 2010 - 21:58 ☆ glada dagar


Keso och jordgubbar till kvällsmat! Sååå gott!

Ikväll hade vi alltså Bodycombat pass. Jag, Mia och Sofia körde tillsammans och det är alltid lika roligt. Tack tjejer för en härlig kväll! Ni är bäst ;)

Efter passet gick jag upp i gymmet och körde frivändningar, axlar och avslutade på löpbandet. Kändes skönt. Inget får mig att må så bra som träningen. Speciellt nu. Det har varit lite mycket med både det ena och det andra och lyckan jag då får av träningen är obeskrivbar. Det är så skönt att fokusera på något. Rensa skallen. Ja ni vet väl hur det känns? ;)

Gissa vad av dessa saker jag ska göra i veckan?:

1) Jaga kossor?
2) Springa 3 mil?
3) Inreda ett träningsrum?
4) Äta 10 paltar?

Vad tror ni???

Puss/ Pe
 

Kommentarer
emil säjer:

Springa 3 mil hoppas jag? :)

2010-07-19 @ 13:31:14

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback