Vem vill jävlas med mig? Och vem ger mig en sån vacker kväll?

06 Jul, 2010 - 22:58 ☆ glada dagar
Igår dansade vi afro utomhus på gräset.
Ljuvligt! Om vädret är fint även nästa vecka kommer jag hålla passet utomhus även då. Det är så härligt att få träna ute i kvällssolen! Så missa inte det om ni befinner er i Piteå på måndag ;)

Efter mitt afropass var jag med på Tomas Bodypump.
Kändes så skönt. Han gav mig precis den energin jag behövde. Han fick mig att fokusera på passet och ingenting annat. Precis vad jag behövde just då! Få släppa allting annat, så tack som fan till Tomas! :)



Ikväll är det en fantastiskt kväll!
Solen är vacker. Älven är vacker. 19.5 grader varmt. Precis nu behöver jag en sån här vacker kväll!!

Hade MAQ pass och Danceaerobic ikväll.
Mardrömmen för en instruktör inträffade under Danspasset. Plötsligt fick jag kramp i ryggen. En rejäl låsning. Kunde inte röra mig. Allt gjorde ont. Varenda rörelse. Vilken panik!!

Det gick på något sätt att slutföra passet i alla fall. "The show must go on".. hihi Jag försökte visa men blev mest konstiga rörelser haha.. Och fick fokusera på att prata och guida deltagarna på det sättet istället. Det gick bra! :)

Som tur var så fanns en sjukgymnast kvar på gymmet! Han fixade till låsningen men jag har fortfarande ont! Kan knappt röra mig... Men det är nog bra till imorgon igen! Han ska kolla till ryggen på morgonen igen, så det känns bra!








För några timmar sedan tänkte jag bara "Nej inte problem med ryggen nu också. Vem är det som ska jävlas med mig hela tiden??"

Nu tänker jag bara "Vem är det som ger mig en sån här vacker sommarkväll?"




Det är verkligen något speciellt med de ljusa sommarnätterna här uppe i Norrland. Skulle inte byta bort det mot någonting. (alla bilderna är från ikväll)

Trots min ryggkramp och låsningar har den här dagen gjort mig väldigt glad.
Maqen kändes riktigt bra och efteråt, tro det eller ej, fick jag kommentarer som
"Du är så snygg och är vältränad så bara det är inspiration"

Jag blev helt chockad! hihi. En kram och vänliga ord har också gjort mig hemskt glad idag! Ibland när man själv känner sig ful och lite halvers så betyder små grejer så sjukt mycket!

Hur har eran dag varit?

Puss
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback