VILKEN GRYMT BRA DAG!

13 Jul, 2010 - 22:49 ☆ glada dagar
Hej vänner!

Jag har haft en så bra dag idag.
Bland annat har träningen varit bra. Men en hel del annat också...:)
Hade 4 afrodans pass med ungdomar som går handbollsskola. Dem två första passen hade vi utomhus i ett härligt väder!

Med dem två sista grupperna fick det bli inomhus eftersom det kom en liten skur. Men det var lika roligt det.

Tänkte att jag skulle ta det lite lugnt. Men det gick inte. Dels för att det inte går att hålla tillbaka eftersom hela kroppen rycks med, men också för att jag verkligen måste ta ut och ha så mycket energi för att locka med mig ungdomar i yngre och äldre ålder! Många hade aldrig dansat afro, det var många killar som såg lite rädda ut i början.. osv osv..

Men dem var grymma när dem släppte loss. Och jag tyckte minsann jag såg ett leende hos dem flesta :)
Riktigt roligt var det i alla fall. Än en gång blev jag påmind om hur mycket jag tycker om att instruera och undervisa!



Sedan fortsatte min arbetsdag med städ i några timmar på gymmet och sedan avslutades dagen med MAQ pass och Danceaerobic. Vilket jobb jag har! Fantastiskt! Även om jag kommer vara lite öm och ha träningsvärk i rumpan, benen och ryggen imorgon så älskar jag det jag gör. Sanningen är att jag inte vill ha något annat jobb än att få instruera och undervisa. Det är det jag kan! Det är det som är jag! Det är det som får mig att trivas med mig själv och dagarna!



Mycket mat när man tränar :) Och blev så sugen på min favorit choklad co-co, så det var jag helt klart värd idag! Lovely!

Min rygg känns bra. Var rädd för att låsningen återigen skulle kännas men hela dagen har jag klarat av galant! Jag hoppas det känns lika bra imorgon.

Förressten!!!- Tack kompisar för att ni höll tummarna för mig när jag bad er! ;) wohooo!

Ska bara avsluta med att säga att jag är så glad och nöjd över att få vara fröken Pe. Plötsligt ordnar sig allt. Jag är klar med skolan och jag är så stolt över mig själv! Jag har längtat efter att få jobba dagtid och plötsligt gör jag det. Jag har saknat mina vänner och plötsligt inser jag att dem inte är långt borta alls. Jag har dem runt mig hela tiden! På jobbet, i telefon, på sms, i tanken, på gymmet, överallt...

Puss och godnatt
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback