Body combat och Afro

14 Jun, 2010 - 23:50 ☆ glada dagar


Nästa vecka kommer vi släppa Bodycombat 44! (ändring i schemat, blir nästa torsdag och inte denna)
Så missa inte releasen. Jag säger som jag brukar säga, den är gryyyym *haha* Men det är sant! Jag njuter av att träna in den och jag kommer njuta ännu mer när jag får dela med den till alla deltagare!

 
Det är mycket nya les mills releaser nu så håll utkik så ni inte missar något.

Afropasset ikväll kändes okej. Skulle såklart blivit ännu bättre med mer förberedelse men man får inte alltid vara så rädd för att kasta sig in i saker!

För mig är det viktigt att våga och klara av att ha pass och göra det bästa man kan av det just då, och just den dagen. Det kanske inte alltid är det bästa, kanske inte blir lika bra som igår, kanske inte lika bra som nästa gång, kanske bättre än förra veckan... osv osv.. men man ska vara nöjd över att man gjorde vad man kunde just då! Jag älskar Afro, jag älskar att instruera i afro. Och jag har vår grymma instruktör Maria som min förebild!

... helt enkelt. Och var ditt bästa jag, så ordnar det sig! :)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback