galet

19 Jun, 2010 - 02:21 ☆ glada dagar



Jag var helt galet trött efter min förmiddag. Men efter en liten vila (som dock bestod av mardrömmar! som var helt galet så det finns inte) kände jag mig genast piggare.

På med favorit jeansen, älsklingsskorna, favorittröjan, glajjorna, packa väskan med paket och iväg. Middag hos mamma och pappa = kanon! Träffade mina favoriter Olle och Carina (mor o fars kompisar som är på besök), Lillebror kom till Pite, sjöng för moster i telefon som precis som pappa fyller år idag, åt tårta, drack kaffe...


Kvällen avslutades med att jag, lillebror och kusinerna raggade runt.

Nu blev det plötsligt natt... den här dagen har varit lång med tanke på att jag steg upp 05.15.

Imorgon har jag o lillebror pratat om att gå och träna.
Jag hade tänkt vila hela helgen, men då säger brorsan att han vill att vi går och gymmar kanske.. så får se hur det blir :) Det är ju så mycket roligare när man har någon att träna med förståss. Och roligt att umgås med världens bästa lillebror... Kanske föreslår att vi dricker kaffe och snackar skit istället. Bara jag får umgås med han så är jag glad! :)
Det är så roligt att bara få va med brorsan! :)

Hade ni en bra fredag?

/fröken pe

Kommentarer
Josefine säjer:

snygging!! :)



åååh va kul! jag vill också träna med er! kom till mig :)

2010-06-19 @ 06:59:17
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback