min livskamrat

12 Jun, 2010 - 17:22 ☆ glada dagar
Jag har precis kommit hem efter att ha jobbat i receptionen på gymmet hela dagen. Solen skiner ute så självklart var det lite folk som var in och träna idag...



Jag har köpt en ny kalender, en sådan som man själv kan bestämma framsida och ändra med olika bilder. Min kalender ser för tillfälligt ut såhär... (blir väldigt dåliga bilder med min mobil) :)
För det mesta är det faktiskt träningar och pass jag ska instruera som jag skriver in. Men allt annat jag gör också. Sanningen är den att jag inte kan leva utan en kalender. Då har jag inte koll på någonting!!


Andra sidan ser ut såhär. Så jag kan drömma mig bort när jag får hemlängtan och längtar till fjällen!



Baksidan på min kalender....



i mitten har jag några foton. på mig o brorsan, på mig o syrran och på mig och mina fina vänner!! :)
Så kan jag titta på dem när saknaden blir för stor;)




Såhär "pigg" har jag varit i 2 dagar nu. haha. Bilderna överst från idag och nedan från igår.

Jag tog en kortare löparrunda igår så jag tror jag bara ska vila idag. Men man får se får se... bäst att kolla i kalendern om jag har planerat in någon träning idag. hoho.

Tjolahej

fröken Pe

Kommentarer
M I M I säjer:

så roligt då den är mer personlig :p

kan inte heller leva utan kalender. fast då använder jag mobilen, jag har nästan hela mitt liv i mobilen skulle man kunna säga, haha! :)

2010-06-12 @ 22:09:36
Blogg/Hemsida: http://mmmimi.blogg.se/
Annika säjer:

Åh, det är läckert med en egen-designad kalender. Härlig snöig vinter-bild. Men var är hemma för dig? Ännu längre norrut? :)

2010-06-13 @ 01:41:51
Blogg/Hemsida: http://tremil.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback