Jag gjorde det!

11 Jun, 2010 - 13:12 ☆ glada dagar
Kl 06.30 satt jag på spinningcykeln mina vänner! För mig är det en helt galen tid. Jag har nog aldrig ställt klockan på 5 tiden för att stiga upp och träna. Jag är en kvällsmänniska och tränar för det mesta på kvällen eller vid lunchtid.


När jag for till gymmet kändes kroppen som sirap men jag blev förvånad över hur fort jag ändå piggnade till när jag väl var där. Jag brukar inte känna för att träna direkt på morgonen eftersom jag gärna vill vakna till, ladda med frukost och förbereda mig. Men jag måste säga att det kändes riktigt riktigt bra! Om inte annat så fick Esbjörn mig att piggna till ordentligt med spinning + styrka passet! :)

Jag ska ärligt säga att jag nog inte hade tagit mig dit så tidigt om det inte var för att jag ska leda detta pass nästa vecka på måndag och fredag morgon! Ville gå på Esbjörns pass först en gång och se hans upplägg, se vilka deltagare jag kommer att få möta och så ni vet.

Så mina vänner om ni är morgonpigga ses vi på måndag 06.30!! ;)





Såhär trötta ska vi inte va!

Nu sitter jag och lyssnar på alla studenter som åker på lastbilsflaken och skriker och sjunger här i stan. Herregud vilket liv dem för.... Studenten vad är det? Det är nu livet börjar för dem stackarna. haha. Med högskola och plugg på riktigt, arbetslivet... Gymnasiet var ju så lätt så det är inte klokt nu när man ser tillbaka. Jag kanske bara längtar tillbaka till min egen student som är sååå länge sedan nu?.... hihi

Puss på er!

Pe



Kommentarer
M I M I säjer:

jag brukade vakna 05.00 förr för att träna! haha :D ashärligt jU!

2010-06-12 @ 12:51:50
Blogg/Hemsida: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback