nyförälskad

24 Jun, 2010 - 12:11 ☆ glada dagar
Jag är kär i mina spinningskor! Äntligen fick jag köra ett pass i dem. Som jag har längtat. Hihi!
Morgonens spinning + maq pass kändes bra! Tack till alla morgonpigga deltagare som var med mig! :)
Det verkar vara en kombination av pass som gick hem hos deltagarna!




Kändes skönt att först få spinna och sedan köra funktionell styrka, med mycket fokus på balans!
Jag älskar mitt nya pass!

Har jobbat sedan 6 imorse. Så nu är jag lite trött och skulle vilja lägga mig och sova i solen, det är nämligen underbart väder ute. Men jag har ett Bodycombat pass att öva på.

17.30 idag släpper vi release 44!
Ska bli så roligt att få teama med Mia igen, var alldeles för länge sedan! Älskar att köra tillsammans med henne :)

Vad gör ni?

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback