pass, träning, gymkoll....

18 Jun, 2010 - 14:45 ☆ glada dagar
Fredag. Jag är lite trött. Men glad.





Är det något jag riktigt hatar och älskar på samma gång måste det vara chins. Fantastisk övning och jag måste lägga mer krut på ryggen för att balansera upp kroppen... Men det är så jädrans jobbigt!! Jag försöker kämpa och tror jag ska dö varje gång :) haha.

Hatar det men älskar det så mycket på samma gång!



Imorse hade jag först spinning+styrka pass 06.30. Det är verkligen ett jättekul pass att ha och det är ett så härligt gäng med morgonpigga deltagare! Love it Love it!

Efter det hade jag företagspass. Körde boxning med en grupp män som jag har haft pass med några gånger tidigare. Alltid lika kul! Love it love it!

Sen gick jag o Peter igenom lite i gymmet. Pratade om träningsupplägg, maskiner och dylikt. Så jag ska kunna hoppa in och vara till hjälp uppe i gymmet när han är på semester. Mycket roligt och givande. Vi pratade om hur man kan tänka när man ger övningar till medlemmar, vad som är viktigt att säga i olika övningar osv.. Love it Love it!

Hann jobba några timmar i receptionen också efter genomgången i gymmet. 



Vi har fått massa fina craft kläder på gymmet och jag passade på att köpa 2 st regnställ, så fina att man kan ha dem som vanliga jackor, i present till mamma o pappa ;) Dem har velat ha regnkläder så bättre present kunde jag inte hitta.

Mamma har fyllt år nyligen och pappa fyller år idag! Så jag ska fara o ge han en stor grattispuss nu!


igår tappade jag bort bilnyckeln och letade den hela hela dan. Har ingen reservnyckel så blev lite stressad. På kvällen hittade jag den i låset i bildörren. Där hade jag minsann lämnat den kvällen före... så typiskt mig!

Hoppas ni får en fin dag!

/fröken pe


 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback