update torsdag

03 Jun, 2010 - 17:17 ☆ glada dagar
Idag var jag och letade spinningskor... Fanns inte i min storlek men butiken skulle ta hem, så om ca en vecka borde dem finnas i min ägo om storlek och annat funkar som det ska!


Det blev något sånt här tror jag... men i svart, så lite åt det här hållet nedan,


Men det var inget sånt spänne högst upp...
Jag är ingen expert på spinningskor men dem kändes sköna (även om jag behöver en storlek större än de jag testade) så jag tror det ska bli bra! Vi får väl se :)



På tal om skor så är mina nya lila från scorett mina favoriter just nu! Å vad jag gillar dem!



Jag har laddat med kycklinggryta och börjar förbereda mig för kvällens 2 pass. Först danceaerobic och sedan Bodycombat. Det regnar ute idag så jag hoppas att det är många som söker sig in till värmen i gruppträningssalen! :)

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback