det är mycket nu....

09 Mar, 2010 - 18:26 ☆ glada dagar

Ja nu kan det lätt bli lite stressigt må jag säga... men lika glad för det är jag....

Dem ringde från musik och dansskolan och behöver en vikarie, alltså mig!
Så nu blir det att klämma in danspass i skolorna och dansgrupper på kvällstid mellan passen på step in... hur detta ska gå ihop är jag en aning osäker på.. hehe...

Imorgon blir det dans i skolan på dagen, dans med en fördjupningslinje på eftermiddan och danceaerobic på kvällen.
För att inte tala om torsdag; gå igenom BC med sofia & Mia på morgonen, MAQ pass, danceaerobic och body combat release.. :)

Får se hur länge det blir att vicka på musik och dansskolan. Även om det blir stressigt ska det bli jättekul att få dansa med alla elever!

Nu dags för MAQ pass! hoppas vi ses ikväll:)

kramkram
pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback