mera smakprov bc 43

10 Mar, 2010 - 10:19 ☆ glada dagar
Okej här kommer låt nr 3 från body combat 43! Egentligen vill jag ju att det ska vara en överraskning på torsdag när vi släpper releasen, men eftersom det finns ute på youtube kan alla som är nyfikna ändå hitta filmerna.. hihi

Det var den här låten som var riktigt tung att köra med vikterna runt handlederna. haha ni kanske kan förstå varför??
På torsdag kommer bli den bästa dagen på hela veckan! Så missa inte releasen alla ni som kan vara där :)
Jag lovar att det kommer bli helt fantastiskt!

Det här är bara 2 av 10 grymma låtar som ni får se! Jag hoppas det gör er extra taggade för release 43!

Nu måste jag koreografera färdigt mina dansövningar för dagens danslektioner.

stay with the fight!
Pe

Kommentarer
Sara säjer:

Så kul å se! Ser framemot imorgon!! Vi syns!

2010-03-10 @ 17:41:35

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback