ojoj

06 Mar, 2010 - 00:18 ☆ glada dagar


Ja det var den träningsveckan det... haha. sibylla har visst något som heter lynxmål. Vilket består av 2 st hamburgare, strips och dricka! Helt vansinnigt mycket mat! Med tanke på pizzan jag åt på väg upp till Kiruna klarade jag inte av att äta upp ett helt lynxmål. Haha det blev en aning för mycket....

Så alla veckans träningpass kanske därmed gick till spillo.. haha men jag är inte mer än människa!:)


ja efter en relativt full vecka känns det bra att koppla av även om det idag blev med pizza, lynxmål och en öl. :)

Hur har eran fredag varit?
Jag är lite sugen på att testa Kirunas gym imorgon, men jag har lovat mig själv att låta kroppen vila i helgen...
stå emot stå emot! :)

Petra


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback