pass 3 av 3 avklarat:)

04 Mar, 2010 - 22:31 ☆ glada dagar
Kvällens två pass gick bra. Deltagarna på danceaerobicen var riktigt duktiga och tog koreografin bra, trots att det var en del nya och lite kluriga steg. :) Jag måste bara säga att det är så härligt att få dansa så svetten rinner!

Bodycombat passet kändes bra förutom att jag fick något hjärnsläpp och kom av mig någon kort stund. Det är lite kaos i skallen att ha två pass samtidigt att tänka på. Har tränat på nya releasen så blandade ihop lite grejer i det passet vi kör nu... men på det stora hela gick det bra! :) deltagarna har varit med så länge så kan dem nog hela passet utantill :) Tror dem ser fram emot nya releasen lika mycket som jag gör!

Det blev en härlig träningsdag trots att jag är lite småtrött nu och känner mig stel i nacken och axlarna.

tjollahopp

fröken Pe 

Kommentarer
Sofia säjer:

Vilken fin och inspirerande blogg du har!!!

Vi ses imorrn. Kiah!/s

2010-03-04 @ 22:50:50
sv. säjer:

Tack snälla Sofia! stay with the fight!! ;)

2010-03-04 @ 23:19:26
Ingela säjer:

Hej!



Kul att hitta din blogg,försöker gå så ofta som möjligt på dina pass,tycker att du är en grymt duktig instruktör!



Ha det bra!

2010-03-05 @ 19:16:43

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback