bakom mina solglasögon....

18 Maj, 2010 - 17:08 ☆ glada dagar
...döljer det sig en tuffing;)



och en väldigt rynkig panna...


hur ska jag se ut när jag är 30 när jag redan är så rynkig? haha... måste sluta göra grimasera så mycket tror jag minsann...

Soligt och 20 grader varmt idag också! Underbart med andra ord! Vad gör ni när solen skiner??
Jag har tagit årets första glass idag med Elin på stan! lovely!
Var tvungen att köpa nya glajjor också eftersom ett par immar och dem andra inte sitter på...

Nu dags att stressa iväg till kvällens dansundervisning och sedan som varje tisdag ha MAQ pass på step in! Ikväll måste jag nog ta tillbaka skivstångsövningarna :) Hoppas vi ses;)

Puss i sommarsolen
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback