blandat och pussar

08 Maj, 2010 - 14:14 ☆ glada dagar
Jag har varit på stan och köpt lite kläder. Är det något jag hatar så är det att prova kläder på affärerna. Det är dålig belysning, trångt, ett dåligt skynke så alla kan se in på sidorna, man har fel skor på sig, fel byxor eller något annat..
Därför köper jag lite blandat och tar hem o testar istället. haha lite jobbigt att lämna tillbaka kläder sen men hur som helst..

Ni ska få se sen vad det blev och hjälpa mig att välja vad jag ska behålla :)

Nu skiner solen så jag måste ut igen och njuta av det fina vädret!

Pe

Idag kom ZEB till världen! Min älskade vän Lotta har blivit mamma! Jag kan inte fatta det :) Vill bara till Kiruna och pussa på dem;)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback