det var....

27 Maj, 2010 - 22:59 ☆ glada dagar
...den dagen det.

Dans Föreställningen idag gick bra! Dem är så många elever i alla dansgrupper så därför har vi gjort 2 föreställningar. (en igår och en idag) Eleverna idag var också helt fantastiska :)


Jag har varit på väg att ta en kvällspromenad i över 2 timmar nu, har fortfarande inte kommit iväg.... Det enda jag gjorde var att ta bilen till ica och handla.

Insåg att jag var tvungen att handla när jag började vräka i mig choklad och glass!! Hade inget roligt att äta som mellanmål och är man lite småhungrig blir det lätt att man äter sötsaker om det inte finns något annat... så nu har jag köpt frukt, morötter, nötter, avokado och sånt som vanligtvis brukar finnas hemma :) Ni vet ätbart som är bra om man känner sig sugen på något och behöver lite mellanmål, och något man kan äta istället för att djupdyka ner i glasspaketet :)





Har ni haft en bra dag?

/fröken pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback