En dag på jobbet

12 Maj, 2010 - 22:25 ☆ glada dagar


Jag sätter mig i hyrbilen och kör många mil. Rix Fm och sjunger högt som fan, tills det blir dålig mottagning. Då byter jag till P3, på hemvägen lyssnar jag på Humorhimlen i P3 och skrattar gott! :)



Vardag för mig som danslärare... dansanteckningar, mat, tamburin... ja ni ser ju själva :)



Idag fick jag en överraskning av mina elever. En väska som en elev har gjort till mig på syslöjden!
Oj vad glad jag blev! :) En jättebra dansväska. Får plats med massa grejer i den!



En annan elev hade sytt en nalle till mig! Oj så glad jag blev igen!! :)
Den ska få bli min dansmaskot!
Visst är dem söta mina danselever?! Och så duktiga på att sy!

Har ni haft en fin dag mina vänner?

/fröken pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback