FANTASTISKT

06 Maj, 2010 - 22:00 ☆ glada dagar
Jag har haft 2 FANTASTISKA pass ikväll! ja om jag får säga det själv :) Det var så roligt och det kändes så bra och kroppen var full med energi!
Ni deltagare gör verkligen min dag. Det är så härligt att köra tillsammans med er!! Tack tack tack tack.

Jag hade på mig de små shortsen ;)
måste ha varit dem som gav det lilla extra idag. hah!



Nu njuter jag av hallon och norrskensfil. Så gott. Och en hårdmacka med keso, skinka och gurka. så gott så gott så gott!

Träffade på Tomas ikväll i spinningsalen och vi pratade om super saturday och träning (det vanliga :)). Kom in på det där med att stå på en stor scen med hundratals deltagare, hur häftigt det måste kännas! EN dag kommer vi stå där på en scen! Det är svårt när man är här bara. hur ska någon upptäcka hur GRYMMA instruktörer vi är i Piteå??? *fniss* Men allt går om man vill så som sagt... EN DAG :)

Godkväll på er alla fina!

/PE

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback