förebild

17 Maj, 2010 - 11:09 ☆ glada dagar
Men PE?? vad gör du? Du är ju värsta träningstjejen! Tar du en snus? Va röker du? Fikar du som tränar så mycket? Varför fikar du inte när du ändå tränar så mycket? Dricker du öl? Varför dricker du inte öl bara för att du tränar?



lite rosa spets är aldrig fel under pyjamasen;)

Ja frågorna kan vara många, och likaså påståenden och kommentarer. Men det är okej! :) Jag är oftast nöjd med bilden som många verkar ha om mig. Värsta träningstjejen. haha :) tack för den, hon är jag gärna!

Men ja jag är mänsklig. Vad som är bra och dåligt för mig är jag väl medveten om men det hindrar mig inte från att "synda" ibland. Jag vill vara hon som tränar och är hälsosam! Jag vill inte vara någon som står för dåliga matvanor, nikotin och alkohol. Men ibland blir jag sugen på en cigg och då kan jag ta en. Mest för spänningen eftersom jag vet att jag absolut inte borde! Emellanåt tycker jag att en kall öl är det godaste som finns. Det händer att jag blir för full och äter en pizza till bakismat dagen efter. Godis och socker kan vara fantastiskt gott ibland men jag försöker att vara försiktig med det eftersom jag inte mår bra av för mycket socker och det kan lätt bli ett begär...



Med ett stort träningsintresse följer ofta bra matvanor och hälsa i allmänhet. Det går lixom hand i hand. Jag vill ta hand om mig själv för att orka träna - men utan att det går till överdrift.

Du gymmar väl massor? Äter proteinpulver? Äter aldrig onyttigt? Tack men nej tack  :)

Jag är inte ofta uppe i gymmet och pumpar även om jag kanske borde... Tränar istället mycket allsidigt och uthålligt. Äter inget tillskott i någon form utan ser till att äta varierat och riktig mat.



I skafferiet finns både nyttigt o onyttigt, det viktiga är att inte äta allt jämt. Även Ica bladet med varor vi brukar köpa är nyttiga o onyttiga... det gäller att ha en balans!

Jag är en vanlig tjej som ibland kan vara lite ovanlig bara! :)



Pe

Kommentarer
emil säjer:

en vanlig tjej som njuter av livet på bästa sätt helt enkelt :)

2010-05-18 @ 20:46:00
Fröken Pe säjer:

Ja exakt :) ibland kanske jag njuter lite för mycket. har det nästan oförsämt bra :)

2010-05-18 @ 22:00:29
emil säjer:

Det är bra, det kommer alltid hårdare tider, passa på att njuta! :)

2010-05-19 @ 01:19:47

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback