fredagsträning avklarad! lever jag??

07 Maj, 2010 - 14:40 ☆ glada dagar


matlagning ska gå fort när man är så hungrig så man tror man ska gå sönder!



Färdig grytbas funkar perfekt om man bara vill ha mat så fort som möjligt. Värmde den, la i broccoli, räkor, champinjoner, lite grönsaker... Koka ihop och klart! Enklare kan det inte bli! Till det åt jag lite pasta som var kvar från gårdagens middag....

 Kanske inte ser så gott ut men... haha det är gott!

Åt alldeles för lite innan jag for iväg på träningspassen, som blev spinning och bodypump. Spinningen kändes bra! Jag tog i lite extra fredagen till ära :) Men sedan ångrade jag mig nästan att jag hade bestämt mig för att gå på pumpen också.. Jag var rätt trött!! Men jag ville få in passet lite eftersom det var så länge sedan så jag tog det lite lugnt.

Benböjen kändes hemska! det var helt galet... :) Men annars kändes det okej, förutom att det hade kunnat kännas ännu bättre om jag hade varit piggare i kroppen och inte kört något pass innan! :)
Jag är faktiskt helt slut nu! Måste vila 5 minuter...

Pe





Kommentarer
Josefine säjer:

haha jaaa det är sviin bra ;D

oooh, ser gott ut!!

miss you

2010-05-07 @ 15:25:57
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/
dannie säjer:

okej! jaa, jag får se hur jag gör.. :)

2010-05-07 @ 15:26:22
Blogg/Hemsida: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback