FRÖKEN PE SKA FREDAGSTRÄNA

07 Maj, 2010 - 09:53 ☆ glada dagar


God morgon solstrålar. Jag är helt slut. Hade lätt kunnat sova bort hela dagen tror jag... Hade svårt att sova inatt. Ibland tänker jag så mycket så även om jag är dödstrött ligger jag vaken och kan inte somna. Ni vet när det känns som att hjärnan går på högvarv. Ni känner säkert igen det?



Men hur som helst så är det dags att fredagsträna! Ska kasta i mig sen frukost/tidig lunch och sticka till gymmet. Har inte bestämt mig om jag ska kämpa på för mig själv uppe bland de fria vikterna eller om det blir spinning och sedan Bodypump. Jag tror det blir det senare! 2 gruppträningspass... Jag känner mig så trygg nere i gruppträningssalarna. Och Pernilla som håller i spinning (rpm) är så grym så jag känner att jag behöver hennes energi!! :):)


Ikväll ska vi se Liket som visste för mycket på piteå havsbad!
Ser verkligen fram emot det! jag brukar kunna skratta ihjäl mig på roliga föreställningar... Gillar skådespelarna också. Tror det kommer bli grymt!!

Har någon sett den??

PUSS OCH KRAM HELA DAN

PE

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback