God morgon världen!

13 Maj, 2010 - 10:41 ☆ glada dagar
God morgon på er! Eller god lunch? Klockan har ju trots allt blivit ganska mycket nu.



Jag är alltid så segstartad på morgonen. Har fortfarande pyjamasen på mig. Dricker kaffe och ser på nyhetsmorgon. Ingen stress här inte!


morgongymnastik - check. *haha*


jajjemän. en springtur på det här så är jag i toppform idag! ;)
Haha jag måste ge en eloge till alla fitness och body building människor där ute!
Hur lyckas ni spänna musklerna utan att se ut som ni håller andan och håller på att spricka?
Att se cool och snygg ut samtidigt som man spänner upp sig är inte lätt. HAHAHA!

Jag känner mig så härligt töntig när jag försöker spänna musklerna :) Grejen är den att annars syns dem ju inte. så ibland måste jag hålla andan och försöka mig på lite poser för att verkligen se att jag har några muskler :)
Töntigt eller hur? Men jag kan inte låta bli... *fniss* vill ju som sagt kunna ana dem ibland. Bara för att jag är muskel fascinerad!

Ja jösses vilken fjant man kan vara. Först spänner jag mig allt jag kan och sedan fnissar jag som en liten fjant;)
Tjollahoppppp

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback