jag ska klara det...

19 Maj, 2010 - 09:42 ☆ glada dagar
God morgon onsdag!

Bara på några dagar hinner det bli mycket tvätt...
Det gäller att ha en hel uppsättning av träningskläder för att inte tvätta sönder dem stackarna!


några nytvättade träningstopar. Ett träningspass och sedan tvätten så man kan aldrig ha för många! :)


några nytvättade linnen! Jag borde bli sponsrad av Nike så mycket som jag gör reklam för deras kläder ;)


lite nytvättade träningsbyxor. Det går åt många par....

Nu till det här målet som jag ska klara under sommarn:)
Det ser ut ungefär så här


Steg 1:
"Sitta" med fötterna och benen uppe i luften. Hålla upp sig med armarna. Detta är det enklaste steget. Nu fotade kameran innan jag hann lyfta upp benen helt i luften. Men detta är inget problem att klara av :)


Steg 2:
Ta sig igenom med benen utan att dem nuddar golvet. Fortsätta hålla upp sig med hjälp av armarna.
Detta är egentligen inte heller något större problem. För det mesta går det ganska lätt:) Problemet kommer vid nästa steg....


Steg 3:
Fortsätta upp på händer, fortfarande utan att nudda fötterna i golvet. Det är här det kommer problem för mig. haha. Med lite fart kommer jag nästan upp men orkar inte hela vägen... Tror jag måste bli starkare i axlarna. :)

Är det någon som klarar detta och som kan ge mig lite tips? Eller vågar ni er på att försöka?
Jag får för mig så mycket konstiga saker jag vill klara av. *skratt*. Som detta ovan, eller att komma upp på händer utan att hoppa upp och alltså bara trycka upp mig lugnt och försiktigt, eller att stå på huvudet och därifrån orka trycka upp mig på händer...

Fråga inte varför jag vill kunna massa konstigheter. Men jag gillar utmaningar och lite roliga saker :)
I sommar ska jag plåga mina gymnast kusiner med tips på hur jag ska klara alla tokigheter!

Pe

Kommentarer
madde säjer:

det där ska jg försöka lära mig i sommar... måste bara träna LITE först ;)

2010-05-20 @ 20:54:02
Blogg/Hemsida: http://madeleinecarlsson.blogg.se/
Annika säjer:

Men fyyy tusen vad grymt stark du är! Imponerande! :)

2010-05-25 @ 22:50:09
Blogg/Hemsida: http://tremil.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback