Jag skäms!!

28 Maj, 2010 - 11:28 ☆ glada dagar
För att jag försov mig i morse!

Jag kan inte förstå hur jag inte kan ha hört klockan. Hade ställt flera olika alarm från 06.30 och frammåt. Och jag har inte hört ett enda! Usch så hemskt! Finns det något värre än att försova sig? Hela dagen blir lixom skit....

Jag skulle ha haft ett företagspass kl 08.00, men nu blev det 20 minuter senare. Dem var glada och positiva när jag kom iaf, och som tur var så hade Peter tagit hand om dem så alla var uppvärmda och klara för stenhårt jobb :)
Vi hade ju ca 30 min att träna in så det fick bli ett effektivt pass! Men fy jag skäms fortfarande för att jag inte var där i tid! FY FY FY!



Har roat mig med att måla lite disktrasor sedan jag kom hem efter min mardrömsmorgon!


Ja haha så kul kan man ha det när man försöker få någon ordning på dagen efter att ha försovit sig.

Nu ska jag äta lunch och göra mig redo för dagens/kvällens jobb i receptionen på gymmet. Värre än såhär kan väl knappast dagen bli eller? Ikväll måste det bli en springtur känner jag på mig :)

Hoppas ni har en härlig dag!
Puss kram hela dan
/fröken Pe


Kommentarer
Pe säjer:

Jag är inte seriös med mitt disktrasemålande, hihi jag tycker bara det är så roligt att sitta och måla och skriva lite. (även om jag inte har någon talang i dessa områden, men dem blir ju personliga i alla fall:))

2010-05-29 @ 11:00:30

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback