keep or not to keep?

08 Maj, 2010 - 18:19 ☆ glada dagar


Ett svart linne med en ros på bröstet! Behålla eller inte?

 Rosen....



Den lilla prickiga...?! ja jag vet att jag har fula knän... haha



Kanske det blir kvällens dansklänning? :)



vitt linne med en dam och en annan ros?! värst vad jag är inne på rosor som detaljer..



den långa svarta funkar alltid.. eller?



med detaljen på ryggen... vad tycks?



allra bäst trivs jag förståss i träningskläder... vad sägs om den nya blåa?? :)

Ikväll har vi instruktörsfest! KUL! men jag vet inte vad jag ska ha på mig... eller vad jag ska behålla av mina nya kläder.. hjälp hjälp! bäst att skynda sig! Vinet väntar ;)

Puss

Pe


Kommentarer
Träningsglädje säjer:

jag tyckte att linnet med tryck var riktigt ballt!!

2010-05-08 @ 21:52:38
Blogg/Hemsida: http://www.traningsgladje.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback