Några tankar igen...

25 Maj, 2010 - 23:24 ☆ glada dagar

... Om varför jag bloggar.

Jag älskar träning. Jag älskar att träna, planera träningar, prata träning, träningskläder, träningsskor, läsa om träning, fundera på träning... Ja ni har nog förstått :)

Här kan jag skriva om träning, fundera på träning och allt det andra. Det är steget från dagboksskrivande som jag ägnat mig åt i alla år. När jag får skriva av mig behöver jag inte prata så mycket om träning sen. Vilket betyder att jag inte tjatar sönder min omgivning med träningssnack. Här kan jag ventilera mina tankar och summera dagarna, och det roligaste är att dem som vill läsa och kommentera kan göra det. Och dem som inte bryr sig behöver inte bli leds och irriterad på mig och mitt träningstjat!

Smart va?;) Jag måste få ur mig alla träningstankar helt enkelt. Sedan hoppas jag att jag kan inspirera er läsare till att hitta glädjen i att träna och må bra, så som många andra bloggar inspirerar mig.

Hur många ord med träning blev det egentligen? haha..

Puss och godnatt
Pe


Kommentarer
Annika säjer:

Aha, vad kul! Jag bor i Norrköping men är ursprungligen från Sundsvall. Nu har jag träffat kärleken i Luleå så jag har lite flyttplaner. Då är ju inte Piteå så långt bort :)

2010-05-25 @ 23:43:03
Blogg/Hemsida: http://tremil.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback