Nemen så kul!

26 Maj, 2010 - 14:37 ☆ glada dagar
Har just svarat på massa mail från killar & tjejer som vill börja träna boxning med oss!
Jag blir så glad att boxningsintresset verkar vara stort :) (Tyvärr kan vi inte ta in så många som vi hade velat pga brist på tid och lokal.)


Men jag hoppas att intresset fortsätter vara stort så kanske vi en dag kan ha en stor och fin boxningslokal och att alla som vill börja träna ska få plats att göra det! :)

 Vill ni träna boxning? Leta upp en klubb nära dig på:

http://www.swebox.se/t1.aspx

Rpm passet är avklarat
och jag säger bara stort tack till Helen! Hon har en härlig ustrålning som instruktör, får oss att våga gå in i smärtan och orka mer, påminner om teknik och vikten av magstödet.... Jag körde inte så tungt som jag hade velat under hela passet eftersom mjölksyran i benen förde med sig känslan av att gå in i en vägg och det bara tar tvärstopp! Mjölksyra mjölksyra - man vet ju inte om man ska skratta eller gråta!

Pe

Kommentarer
Jimstina säjer:

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-03-31 @ 20:47:35
Blogg/Hemsida: http://jimstina.blog16.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback