sol ute och jag är inne

19 Maj, 2010 - 23:08 ☆ glada dagar
Det har varit en fantastiskt varm dag även idag.
Jag har suttit i bilen. Varit inne och dansat med eleverna. Suttit i bilen igen.


Kom hem och drack kaffe på balkongen. Det var för varmt. Så jag tog cykeln (och fick iaf vara ute en stund) till gymmet och gick in och tränade :) haha. Alla människor utom jag har nog njutit av dagen utomhus idag. Men jag kände att jag behövde vara med på Johans Boxpass idag. Det är ju så skönt att ibland få vara med som deltagare :)

Efteråt var det härligt att mötas av en varm kväll när jag cyklade hem igen!

Jag har en aning stumma ben och en aning träningsvärk i axlarna efter 3 dagars träning, så med andra ord är allt som det ska ;)

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback