Tjollahopp!

09 Maj, 2010 - 17:39 ☆ glada dagar
Tjohej! Söndag idag och jag har känt mig lite trött. Inte för att jag har varit bakis för jag dansade så mycket igår att jag knappt hann dricka något. Men när man är uppe hela nätterna blir man lätt lite trött dagen efter.

Dagens träningskläder tips blir följande:


Träningsbyxor från hm. Tycker mycket om deras tränings tights faktiskt. Dem sitter bra och är sköna. Inte så värst dyra heller. 249 fick jag betala för dessa. Sen har dem rosa snören också. Bara en sådan sak...



Den blåa tröjan är också från hm. Som ni fick se igår.
Jag gillar att dem har sköna träningskläder i fina färger och bra priser. Något som jag önskar att jag kunde ha är dock deras träningstoppar. Vill gärna ha en i leopardmönster eller en i lila jag såg som var fin... Men dem passar inte mig. Ger inte tillräckligt stöd för mina små brön... haha. Storlek s håller inte tuttarna på plats och mindre storlek får jag inte över min oootroligt breda rygg ;) haha

Men annars kan jag tipsa om träningstoppar från HM som finns i roliga mönster och färger!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback