TRÄNING BLEV DET.....

22 Maj, 2010 - 00:51 ☆ glada dagar
... I form av en springtur på ca 10 km.

Återigen kändes det bra tills jag fick ont i axlarna. Hjärtat skrek spring fortare!! Axlarna skrek ge upp gå hem och lägg dig!! Det var en stenhård kamp....

Jag fick med mig Lillebror (som är i Pite under helgen) på en springtur. Bra fart i brorsans steg måste jag säga! Från ingenstans kommer lillbrorsan och blir världens stek. haha han slår nog fasen både mig och storebror i vältränadhet snart! :)
Ja lillebror kan låta litet, men min lillebror är bara 2 år yngre än mig, men dock alltid lillebror!

Nu måste jag kasta mig i säng för jag ska upp tidigt. fara på ett ställe. göra en grej. Längtar så mycket att jag inte kommer kunna sova. Imorgon får jag äntligen träffa dem jag saknar allra mest just nu :)

Puss och godnatt
Pe

Kommentarer
Camilla säjer:

imponerad att du fick med niclas ut och springa ;)

2010-05-23 @ 14:20:45
Pe säjer:

Ja och som han sprang! :) det är nästan så jag blir lite sur... han springer fort och har större muskler och sexpack på magen... haha! eller han kanske brås på sin syster? :)

2010-05-23 @ 22:08:26
Camilla säjer:

Efter att han har varit en vecka i Mallis så kommer du vara lätt mycket biffigare än honom : )

2010-05-24 @ 00:45:19

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback