det fattar vem som helst

16 Nov, 2010 - 10:47 ☆ glada dagar


Den här låten.... shit. Ni vet ibland är det som att en låt bara går rakt in i en. Borrar sig igenom huden och träffar en hårt hårt....

Måndag igår och det var en riktigt bra dag! Kvalitetstid med mamma! Det var så mysigt. Min mamma är den bästa! För att inte tala om hur bäst min pappa är. Utan dem vore jag bara en liten fis... Så tack för att ni finns för mig hela tiden. Jag älskar er så vansinnigt mycket!

Jag älskar överraskningar också. Och igår blev jag väldigt glad och överraskad :)
Kändes härligt att få se dig igen!

Ha en fin tisdag vänner
Pe

Kommentarer
Thoradina säjer:

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-06-21 @ 09:57:02
Blogg/Hemsida: http://thoradina.blogfuture.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback